Sterowniki do sekwencyjnych instalacji LPG

2.IMG_5306_crop

STAG-300 ISA2

E8 67R-014289


Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA2 powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 Plus. Sterownik został unowocześniony poprzez wyposażenie go w Inteligentny System Autoadaptacji drugiej generacji - ISA2.

Głównym zadaniem Systemu ISA2 jest ciągłe, automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika.

Po włączeniu opcji „Auto-Adaptacja”, następuje zbieranie punktów mapy benzynowej. Sygnały dźwiękowe sygnalizują kierowcy, czy mapa jest zbierana prawidłowo. Kiedy mapa benzynowa zostanie utworzona, system ISA2 automatycznie przełącza sterownik na zasilanie gazowe. Od tego momentu, autoadaptacja realizowana jest przez ciągle porównywanie pracy silnika na gazie przy określonych parametrach (obciążenie i obroty) ze wzorcową mapą benzynową zebraną wcześniej. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu, System ISA2 zapewnia precyzyjne wyliczanie dawki paliwa gazowego dostarczanego do kolektora ssącego silnika benzynowego.

3.IMG_5307_crop

Dodatkowe zalety

Sterownik wyposażony jest w nowoczesne oprogramowanie. Urządzenie dodatkowo posiada możliwość ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury podawanego gazu oraz obrotów silnika. W sterowniku wprowadzono również opcję obsługi silnika Wankla, a także możliwość odczytywania sygnału obrotów silnika z czujnika wałka rozrządu. Oprogramowanie posiada funkcję opróżniania ciśnienia gazu podczas cut-off i opcję podgrzewania wtryskiwaczy gazowych.

Dodatkowe oprogramowanie sterownika sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-300 ISA2, spełniają normy emisji spalin Euro 5.

4.IMG_5308_crop

Nowe funkcje sterownika

  • Inteligentny System Autoadaptacji ISA2 (automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika).
  • Korekcja ciśnienia reduktora przy cut-off.
  • Podgrzewanie wtryskiwaczy przy temperaturze reduktora ≤ 10° C.
  • Kontrola podgrzewania wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowane pojawianie się błędu ECU silnika -„check engine”).
  • Możliwość obsługi silników Wankla.
  • Możliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu.
  • Rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (HANA 2000) i czujników temperatury gazu (REG, RAIL, SL).
  • Dodatkowy sygnał dźwiękowy, informujący o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym.
  • Możliwość ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.

Zastosowanie

Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym: system dolotowy bez przepustnicy Valvetronic (stosowany np. w BMW), turbo, sekwencyjny i półsekwencyjny wtrysk benzyny oraz full group. Sterownik posiada też możliwość obsługi silników Wankla. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 ISA2 współpracuje z programem AcGasSynchro.

5.IMG_5310_crop

STAG 200-4

E8 67R-013912

Mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu. Steruje wtryskiem gazu na podstawie sekwencyjnego lub niesekwencyjnego wtrysku benzyny. Niezauważalny moment przełączenia na zasilanie gazowe. Automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu, dodatkowo sygnalizowane dźwiękiem. Centralka z pełnym wskazaniem poziomu gazu. Ustawianie parametrów przy pomocy komputera. Wbudowany wewnętrzny sekwencyjny emulator wtryskiwaczy benzyny.

Obsługuje silniki 2-4 cylindrowe (rzędowe i „V”). Dostępny z różnymi końcówkami wtryskiwaczy gazu: RAIL, Valtek, Reg, Zavoli. Wiązka emulatora zakończona wtyczkami typu Europa/Bosch lub złączami uniwersalnymi.

Sterowniki do podciśnieniowych instalacji LPG

 

 3_IMG_5286_crop_s  

STAG-100

E8 67R-013654

Mikroprocesorowy sterownik silnika krokowego (aktuatora). Steruje dawką gazu w zależności od wskazań sondy lambda. Kontroluje TPS (czujnik położenia przepustnicy), symuluje sondę lambda.

Wewnętrzny emulator jednopunktowy. Centralka z pełnym wskazaniem gazu.

Ustawianie parametrów przy pomocy komputera.

 2_IMG_5287_crop_s  

STAG-50

E8 67R-013654

Mikroprocesorowy sterownik silnika krokowego (aktuatora). Steruje dawką gazu w zależności od wskazań sondy lambda. Kontroluje TPS (czujnik położenia przepustnicy), symuluje sondę lambda.

Centralka ze wskazaniem rezerwy gazu. Ustawianie parametrów przy pomocy komputera.

 4_IMG_5290_crop_s  

STAG-L plus

E8 67R-014774

Mikroprocesorowy sterownik silnika krokowego steruje dawką gazu w zależności od wskazań sondy lambda oraz stanu TPS. Symuluje sondę lambda, współpracuje z przełącznikiem STAG-2W. Sygnalizuje diodami LED stan sondy lambda oraz TPS.

Możliwość wybrania typu sondy lambda oraz TPS. Prosta konfiguracja za pomocą przełączników.

 

 

 

*Opisy produktów ze strony producenta.